Keresés


Elérhetőség

Johnny

E-mail: johnymagic@freemail.hu

Xavier Mortimerről...

2013.11.25 19:07

Az utóbbi időben felfigyeltem egy bűvészre, akiben megláttam a gyereket felnőtt testben. Ez a szemékly nem más, mint: Xavier Mortimer

    Hiába is próbáltam rá szakmai szemmel nézni, egyszerűen nem ment... Az előadásaiban megvan minden ami kell. Ráadásul számomra fontos dolog továbbá, hogy a produkciójában központi szerepet játszik zene. Bevallom sokkal jobban preferálom ezt a fajta bűvészetet, mint a Yu-Ho Jin féle "vállamon a világ súlya, de ha 10 féle képpen palmírozok egy kártyát, akkor boldog vagyok" stílust.
    Xavier manapság elég népszerű, még magyarországi bűvészek körében is. Többek közt a  https://buvesz.blog.hu -n is olvastam róla. Az igazat megvallva hiába is próbálnám / próbálná utánozni bárki is, nem tudna még egy olyan műsort osszehozni, mint akármelyik előadása. 

Tudom, sokszor hagyatkozom erre, de egy videó
sokszor többet mond mindenszónál: www.youtube.com/watch?v=Exf26eg8JeA

Mégtöbb videó: www.youtube.com/watch?v=PtuLgCP4ung  www.youtube.com/watch?v=e4Beu6ICSNg

És személyes kedvencem ;) www.youtube.com/watch?v=3ZCYh0UGXpY