Keresés


Elérhetőség

Johnny

E-mail: johnymagic@freemail.hu

Deszkásoknak; avagy Átéléssel

2013.10.12 17:11

(az alábbi cikkben nem szándékom termékeket reklámozni, illetve minősíteni másokat!)

Baráti körben is sokszor felmerül a téma: ,,-Mi fog meg téged a különböző fajta kártyákban??´´

Ráadásul nálam akaratlanul is előfordul, hogy csak spontán rákezdek: ,,-A neten olyan zsír kártyát láttam... ´´

 

    Ebben a cikkben a deszkásokhoz fogom hasonlítani magam.
Én úgy vagyok a kártyákkal, ahogy ők pl. a különböző mintájú deszkalapokkal, vagy függőkkel. Mindig mikor meglátok egy művészi Bicycle kártya kiadást elszorul a szívem; ugyan úgy, valahányszor egy skater meglát egy DarkStar gördeszkát. Egyikőnknek sem mindegy, hogy milyen ezközt használ. Én is dolgozhatok kínais, vagy Bicycle Arcane kártyávál; míg ők is használhatnak akár Tesco-s, vagy Planb gördeszkát.

Lehet, hogy a minőség nem mindegy, azonban a fajtája sem! Én megkülönböztetem a bűvészkedésre, ill. a flörish-re használt csomagokat. Bűvészkedni megfelelő egy átlagos Bicycle Standard pakli, azonban flörish-re már inkább a Bicycle Shadow Masters kártyát ajánlanám. ;) Ugyanígy a gördeszkásoknál is van az úgynevezett kezdő, haladó és profi deszka. (Ráadásul ha nagyon belemegyünk, akkor vannak a Dirtboard-ok is stb..)

    Végül ahogy nekem ergo az Ellusionist; úgy a deszkásoknak is lehet kedevenc "gyártójuk". Mivel a két dolog (gördeszka-bűvészet) ha úgy vesszük kompatibilis egymással, lehet készítek egy mutatványt gördeszkával... 

Ezzel a cikkel azt szerettem volna elmondani / megmutatni, hogy talán mégsem vagyunk annyira különbözőek.... Mindenesetre ebben mindenképpen hasonlítunk ;)