Keresés


Elérhetőség

Johnny

E-mail: johnymagic@freemail.hu

Ártalmas a gyakorlás?

2014.01.29 15:45

Jelenleg továbbtanulás előtt állok. Sok dolgom van, így nemigen jut időm bűvészkedni. Legalábbis nem gyakorolni. Ha van időm az hétvégén, de akkor is csak a Chicago Balls rutinomat gyakorlom... Az utóbbi pár hétben azt vettem észre, hogy amit eddig pl. kártyával simán megcsináltam azt most 3x végig kell vinnem, mert nem megy / elfelejtettem. Ráadásul úgymond kezdenek ellaposodni a trükkjeim, mert az utóbbi 5 hónapban azt lehet mondani, hogy ugyan azokat csinálom. Ne értsetek félre, egy color change pl. nagyon jó trükk... egy ideig! Meg kb. már nekem is elment a kedvem a bűvészkedéstől, vélhetően ugyanezen okokból.

Visszatérve a Chicago rutinra: azért kell gyakorolnom ennyit, mivel most egy számomra nagyon fontos fellépésem lesz. Nem nagy, de fontos! Az iskolám farsangján lépek föl. Mindez nem is lenne nagy durranás, csakhogy először és egyben utoljára szereplek ott. Mivel idén ballagok, valószínűleg ez lesz az utolsó alkalom, hogy engem bűvészkedni látnak abban az iskolában. Pontosan ezért szeretném, hogy úgy emlékezzenek vissza erre rendezvényre (és egyben rám), hogy milyen jól bűvészkedett az a srác... hogy is hívták... talán Johnny? 
    A feszültséget az is növeli, hogy eredetileg úgy volt, hogy a műsort egy osztálytársam és én hozzuk össze, azonban egy hónapja közölte velem, hogy mégsem lesz ott a rendezvényem, mert más elfoglaltsága akadt. Így a nekem duplán annyit és duplán olyan jó műsort kell összehoznom, mert hát 2 bűvész mégiscsak érdekesebb, mint egy. Az meg még csak a plusz, hogy már csak 16 nap, és én még mindig nem találtam a trükkök alá zenét.(!!!!!!!!!!!!!!!!)

Minden esetre a fellépés után lesz bőven pótolni valóm. Ha nagyon pontos akarok lenni, akkor 4 és fél hónapot lemaradtam a close up és 3 hónapot a mentál terén... :'(   Igen, én számon tartom :D

 

Amúgy észre vettem, hogy nemrég beállt egy rendszer a weboldalon, mégpedig az, hogy minden hónap végén írok egy Blog bejegyzést. Úgy döntöttem, ez valószínűleg változatlan marad.